יום חמישי, 13 באוקטובר 2011

Mascara Craze

הרבה זמן לא כתבתי פה, בעיקר מחוסר זמן.
לאחרונה יצא לי לבקר בחו"ל. אומנם לא קניתי יותר מדי, אבל כמעט כל מה שקניתי איכותי :)



כמובן שהטיול התחיל בדיוטי פרי. אני חייבת לציין שלמרות שבמבט ראשון הכל נראה אטרקטיבי, בסופו של דבר המחירים שם לא באמת כאלה זולים וצריך לדעת בדיוק מה רוצים לקנות אחרת זה עלול לצאת סתם יקר. 
ההתחדשויות שלי מהדיוטי כוללות פריימר של לוריאל וסומק של מאק - Fleur Power.

מהפריימר אני די מרוצה. בסופו של דבר הוא עושה את העבודה ומסייע למייקאפ שלי להימרח באופן אחיד ולהישאר במקום, אבל הכי חשוב - הוא עוזר לצמצם מעט את הנקבוביות שלי. הפריימר מגיע בצנצנת זכוכית - לאלה שהיסטריות לגבי הגיינה זה עלול להפריע שצריך לדחוף פנימה את האצבעות. לי זה פחות מפריע כי לפני מגע עם הפנים אני גם ככה שוטפת ידיים. בתוך הצנצנת יש מן משחה סיליקונית בגוון ורוד. אם אתן מעוניינות בסקירות נוספות על הפריימר, מרינה וקורין גם כתבו עליו.
ככה זה נראה:

רק הערה/שאלה קטנה לדיוטי פרי: למה לעזאזל צכסות את כל הצנצנת במדבקות שלכם?! באמת חבל וממש ממש לא אסתטי.

הסומק של מאק בגוון Fleur Power הוא גוון קורלי ורדרד. הצרה (או היתרון) של הסומק היא שהוא מפוצץ בפיגמנט וממש ממש פשוט להגיע איתו למראה הלייצני. לקח לי כמה פעמים של ניסוי וטעיה כדי להבין מהי הכמות שצריך לקחת (רמז: מזערית עד לא קיימת). בסופו של דבר, כשלא מגיעים למראה הלייצני, הגוון מאוד מחמיא.

באיטליה (כן, זה החו"ל שאליו טסתי ;)) הייתי צנועה והסתפקתי ב-3 מסקרות (האמת שארבע, אבל שתיים מהן זהות, אז זה לא נחשב), 3 לקים ומסיר לק שהוא גימיק מגניב.
המסקרה הראשונה היא maximum definition volume mascara של חברת essence. מדובר בחברה גרמנית עם מוצרים זולים. כמה זולים? קניתי 2 מסקרות כאלה ושתיהן ביחד יצאו לי 5.98 יורו, שזה משהו כמו 31 ש"ח. מעבר לזה - החברה לא מנסה על בע"ח ולא עובדת עם ספקים שמנסים על בע"ח. 
המסקרה עצמה מאוד טובה, נותנת אפקט דרמטי יחסית, אבל קצת קשה להסרה ועל זה פחות אהבתי אותה. את המברשת מאוד אהבתי, היא אוספת כמו מדוייקת של מוצר ועושה את העבודה לקלה במיוחד.

המברשת: סיליקונית שאוספת כמות מדוייקת של מוצר
אנקדוטה קטנה על המסקרה הזו: בנמת התעופה בבידוק התבקשנו לעבור על תכולת התיק, כי השארנו את התיקים בשמירת חפצים של המלון ביום האחרון. במהלך המעבר על התכולה, הבחינה הבודקת ב-2 המסקרות ושאלה אם הן שלי. כאשר עניתי לה שכן, ושאלה 2 מסקרות היא ענתה לי שהיא חשבה שאלה נפצים, כנראה בגלל הצבע הכתום :)

מסקרה שניה היא Unforgettable של חברה איטלקית בשם Kiko. מדובר בחברה שיש לה הרבה חנויות ברחבי איטליה עם מוצרים זולים  יחסית (כל מסקרה עלתה 4 יורו = בערך 20.6 ש"ח). את המסקרה הזו אני מאוד אוהבת, היא מעגלת מעט בזכות המברשת. גם המסקרה הזו לוקחת כמות טובה של חומר ונותנת מראה מודגש אבל לא דרמטי מדי.

המסקרה השלישית היא ה-Ultra tech, גם של Kiko. למסקרה הזו יש צד אחד של סיבים ארוכים יותר וצד אחד של קצרים יותר. מזכיר קצת את התיאור של המברשת של המסקרות קרליין או סמאשבוקס. זו המסקרה שהכי אהבתי מהשלשה, היא נותנת מראה מודגש ודרמטי. את המריחה קודם כל עושים עם הצד הקצר ואז עם הארוך, והתוצאה המתקבלת נפלאה לדעתי.

אחרונים וחביהים הם לקים של Kiko. המבחר שם עצום, ולראיה - תמונה שהעליתי לעמוד הפייסבוק של הבלוג:
חלק ממבחר הלקים של קיקו, בכיכובה של היד שלי
בסופו של דבר בחרתי לי 3 לקים, שמחירם נע ב-2 ל-2.5 יורו (משהו כמו בין 10 ל-13 ש"ח). 
הראשון, 281 הוא קורלי, לפעמים נראה יותר כתום ולפעמים יותר ורוד. המריחה שלו לא להיט, הוא מאוד דליל ובשתי שכבות מתקבל לא לחלוטין אטום. לי זה לא מפריע, אבל כנראה שב-3 שכבות הוא יתקבל אטום. העמידות שלו סבירה - 3 ימים, ואז התחילו להופיע קילופים (אגב, זו העמידות של כל הלקים). המברשת בכל הלקים רחבה מדי והופכת את המריחה ללא מאוד נוחה. 
לק 181. לא הצטלם לי טוב בשיטת הסווצ'ים הרגילה אז צילמתי בשיטה של דנרה :)
בתמונה הלק יצא עם נטיה יותר לצד הורדרד שלו. ניסיתי גם לצלם את היד מחזיקה את הבקבוק אבל אחרי 10 תמונות מטושטשות או לא נאמנות למציאות התייאשתי.

לק 284: ורוד פוקסיה רגוע (אין לי דרך אחרת לתאר אותו). האהוב עליי מבין השלושה. גם פה המברשת עבה ומעצבנת, אבל המריחה גן עדן. לא רק שהפורמולה סמיכה מספיק, אלא גם הלק מתקבל אטום ומושלם מהשכבה הראשונה. לזה קוראים חסכון בזמן ;)


הלק השלישי הוא סגול כהה עם שימר כחול. שכחתי לצלם אותו כמו שצריך, לכן הוא יכלל בפוסט משלו. בנתיים אני אעלה את התמונה שהעליתי לפייסבוק :)

בתמונה הראשונה בפוסט מופיעה גם מברשת אייליינר מכופפת. גם היא נקנתה ב-kiko. במקור היא נמכרה שם כמברשת לציפורניים, אבל השמשתי אותה כמברשת אייליינר. לצערי היא לא חיה טוב עם האייליינר ג'ל שלי (jetset של סמאשבוקס) כי הוא לא מספיק קרמי וקצת קשה לאיסוף. אולי בהמשך כשיגמר לי האייליינר-טוש של רבלון ואקנה את ה-blacktrack של מאק, ייצא לי לעשות בה שימוש.

בנוסף, ביקרתי בספורה. לא קניתי שם שום דבר כי לא כ"כ דיברו אליי דברים (מפתיע, הייתי בסוג של תקופת חוסר חשק לאיפור). מה שקניתי שם בסופו של דבר היה מסיר לק גימיקי חמוד. המחיר היה 9 יורו, שזה לא זול בכלל, אבל פעם באף פעם אפשר להתפרע לדעתי. הגימיק הוא שמדובר במיכל עם מסיר לק כלשהו וספוגית. מכניסים את האצבע למיכל, מזיזים אותה טיפה ואין לק. מסיר הלק עושה עבודה נפלאה ומסיר כל לק שניסיתי להסיר בלי בעיה. לפי מה שכתוב על האריזה הוא מתמודד גם עם לקים קשים להסרה (את זה עוד נבחן). הריח של הידיים מאוד נעים אחרי ההסרה והוא לא מאוד מייבש את העור. 
תוספת: לאורלי יש מסיר גימיקי דומה שעליו אפשר לקרוא אצל דנרה :)

מעבר לזה, לא יצא לי לאחל לכל קוראות/קוראי הבלוג חג שמח ושנה טובה! :)

12 תגובות:

  1. תתחדשי על הכל!
    ה- Fleur Power סומק מהמם!
    כדאי להשתמש במברשת פלאפית ולנער לפני ההנחה.
    אני אוהבת סמקים עם כזה פיגמנט אבל בהחלט צריך להיזהר.
    הלקים מקיקו מגניבים לגמרי!
    מסיר הלק הגימיקי מספורה הוא כמו של אורלי. חביב מאוד.
    שנה טובה וחג שמח :)

    השבמחק
  2. תודה :)
    הסומק בהחלט מהמם :) אני משתמשת במברשת אלכסונית ומנערת. ניסיתי להניח עם ה-125 של ביוטיקר אבל היא לא התמודדה איתו טוב ולא הצליחה לטשטש אז זכיתי במראה ליצני.
    לא מכירה את המסיר של אורלי. נשמע מעניין :)

    השבמחק
  3. איזה כיף!!! הכי כיף להתחדש בחו"ל באיפור של מותגים שלא ניתן להשיג בארץ. קיקו ממש מעניינים אותי, נשמעים כמו רשת שכיף לבקר בחנויות שלה ולפי ביקורות שקראתי המוצרים שלהם לא רעים בכלל.
    הסומק הזה של מאק מאד יפה והוא אכן פיגמנטי.
    תתחדשי ותהני מהכל!!

    השבמחק
  4. אני מצדיעה לך בכל ליבי, איך עמדת בפיתויים, איך? קניה שלי בדיוטי פרי תמיד עוברת אלף שקלים ויותר, נכון קונה גם מתנות. אני מגיעה עם רשימהה מתוכננת ואוספת הזריזות, חצי שעה מספיקה לי...........

    באיטליה, הייתי קונה חצי חנות של קיקו. מחירים מדליקים ויש גוונים מאוד יפים.

    את הסמקים של מאק אני מאוד אוהבת, אך גם אני נזהרת מפיגמנט מוגזם, אני בהירה.

    תתחדשי ושתהיה לך ולכולנו שנה נפלאה של הגשמה ועשיה

    השבמחק
  5. ישראלה - תודה! :) מאוד כיף לבקר בחנויות שלהם, הבעיה היא שהן מ-פ-ו-צ-צ-ו-ת באנשים ואני ממש לא אוהבת מקומות צפופים. המוצרים לא רעים בכלל והמחירים ידידותיים לכיס, אבל לדגום את המוצרים זה קצת מאתגר כשסביבך נדחפים עוד מיליון אנשים. אני חושבת (חוששת?) שהייתי יוצאת עם שלל רב יותר אם לא הייתי מתעצבנת מהצפיפות.

    אפרת - תודה! :) האמת שבהתחלה לקחתי יותר מוצרים, אבל אני סטודנטית ובתקציב מוגבל, אז הייתי צריכה לוודא שישאר תקציב לבזבוזים גם בטיול עצמו :)
    בקיקו קל מאוד לקנות חצי חנות, אבל כמו שכתבתי לישראלה - החנויות מלאות באנשים.

    השבמחק
  6. תתחדשי!
    תנסי לשים סומק פיגמנטי עם מברשת דו פייברית ותראי שזה עובד מעולה!
    אני מסכימה לגבי הפריימר של לוריאל-הוא ממלא נקבוביות טוב וגורם למייקאפ להימרח מעולה. הוא לא שולט בשומניות או מאריך את חיי המייקאפ לצערי.
    מאוד רוצה לראות סטנדים של אסנס וקיקו כשאהיה באירופה בחודש הבא!
    גם אני חושבת שבדיוטי המחירים לא כאלה זולים, במיוחד שיש לנו את סטרוברי ואיביי

    השבמחק
  7. תודה :)
    אני אנסה עם מברשת דו פייברית, למרות שבסופו של דבר יוצא לי גם עם מברשת רגילה.
    אני לא יודעת לומר אם הוא מאריך את חיי המייקאפ אצלי או לא, אבל אני אוהבת את המראה של הפנים איתו.
    כל חודש את באירופה, ממש החיים היפים :) תהני המון :) אני מאמינה שייצא לך לראות סטנדים שלהם. אני לא יודעת אם יש קיקו בכל אירופה, אבל אני די בטוחה שיש אסנס.

    השבמחק
  8. תתחדשי! איזה קניות כייפיות!
    לגהי הפריימר של לוריאל - נראה לך שאפשר לשים אותו ולשים מעליו רק פודרה או שחייבים מייק אפ?
    הסטנד של הלקים נראה מעלף! איך הצלחת לבחור רק שלושה? :)

    השבמחק
  9. טוב נו ככה יצא. חודש הבא זה חתונה :)

    השבמחק
  10. שירי - אני לא בטוחה שחובה לשים מעליו מייקאפ, אבל אני אוודא את זה.
    הסטנד באמת מעלף. בחרתי שלושה כי יש בצעים שאני לא מורחת על הציפורניים, כמו כחולים או ירוקים (אלא אם זה ירוק מיוחד) וגם לא חומים או בז'יים, אז זה משאיר לי אדומים, ורודים וסגולים, ואלה באמת הגוונים שלקחתי. אני גם לא רואה טעם לקחת גוונים קרובים אחד לשני.

    מרינה - זכרתי משהו כזה :D מזל טוב! :)

    השבמחק
  11. תתחדשי!
    הסומק של MAC נראה מהמם! אבדוק אותו בהזדמנות.
    איזה כיף לארופאים שיש להם מבחר מותגים גדול ומחירים טובים. אוףףף. חייבת לטוס לארופה, כי הרשימה שלי כבר ארוכה מידי :).
    הדיוטי פרי בארץ באמת לא כזה זול כמו שחושבים. מה שכן את הבשמים של שאנל וגם של מותגים אחרים שאין בארץ אני מעדיפה לקנות שם.
    הצבעים של הלקים מאוד לטעמי!

    השבמחק
  12. תודה :)
    לאירופאים ממש כיף :) הייתי עוברת לשם. היה לי כזה הלם תרבות כשחזרתי D:

    השבמחק