יום רביעי, 8 באוגוסט 2012

עמידות אינסופית

כמו שציינתי בפוסט הקודם, לקחתי איתי את פריימר העפעפיים של עפרה בנסיעה האחרונה. הפריימר הזה נרכש בעקבות סימני הגסיסה של פריימרי אהובי Shadow Insurance של Too Faced (או בקיצור TFSI). התלבטתי בין רכישה חוזרת של TFSI לבין רכישת Primer Potion של Urban Decay או הפריימר של עפרה, שלבסוף קניתי. הסיבה שבחרתי לא לרכוש שוב את TFSI, על אף היותו פריימר נפלא, תפורט בהמשך.

באופן כללי, ובקיץ מהגיהינום שמתקיים כרגע בפרט, מחפשים עמידות מקסימלית של האיפור. פריימר עיניים הוא לדעתי ללא ספק חובה, ולכן החלטתי לבדוק מי מהם עומד במטרה בגבורה.

אז בואו נכיר את המתחרים:
Too Faced Shadow Insurance
כתבתי כבר עליו בעבר, ודעתי לא השתנתה - הוא נפלא ונהדר ומחזיק צלליות בצורה טובה מאוד. בזמנו חשבתי שהטיובה נהרסה כי היא הייתה אצלי בתיק, אבל לא הסתדר לי הרעיון כי שום דבר לא לחץ על תיק האיפור שלי (דאגתי לזה במיוחד). בהמשך הסתבר לי שזו בעיה קיימת באריזות טיובה שלהם (בשנה החולפת ראיתי לא מעט מקרים כאלה).
החברה טוענת שמדובר בביטוח כנגד דהייה, מריחה והצטברות בקפל של הצללית, הפריימר מאחד את גוון העור ומחליק קמטוטים על מנת ליצור בסיס מושלם לצלליות. הגוון מועצם ו"ננעל" עד שמסירים את האיפור.
לגבי החלקת קמטוטים ואיחוד גוון העור אני לא יודעת , אבל הפריימר ללא ספק מחזיק את הצלליות במקום. בפעמים הראשונות בהן השתמשתי בו התקשיתי קצת להסיר את הצללית, אבל זו הפכה לפעולה פשוטה מאז.
יתרון: מחזיק את הצלליות כמו גדול.
חיסרון: התפרקות השפופרת.
כמות: 11 מ"ל
מחיר: 18$ (לא ניתן להשיג בארץ, רק אונליין)
TFSI
אפשר לראות את האלתור שלי למניעת התייבשות החומר (הוא גם עבד). מה שכן - אני בהחלט חוששת להוציא אותו מהבית, שלא יתפרק עוד יותר.

OFRA eye gel primer
בפריימר הזה הגיע אליי לפני כשבוע. אמנם לא הרבה זמן, אבל הוא כבר הספיק להוכיח את עצמו כאחד שעושה את העבודה שלו. גם כאן מדובר בשפופרת, אבל לא שמעתי על זה שהיא מתפרקת (ואני גם מקווה שהיא לא תעשה את זה).
החברה טוענת ש"הפריימר לאזור העיניים שמחולל פלאיםפריימר העיניים משמש כתווך לקיבוע לזמן ארוך שלהצללית הנמרחת מעל העפעפייםבנוסףפריימר העיניים מדגיש ומעצים את גוון הפיגמנט/יםמעל העין ושומר על מראה מושלם של הצללית, ללא סימני "קפלים" אשר נוצרים לעיתים עלהעפעףוסודקים את מראה האיפורהמוצר מגיע באריזת גלוס ומיועד למריחה ישירות עלהעפעף (ללא מייקאפ מתחת או מעל). הוא מתייבש תוך שניותמתקבע ונעשה שקוףמהשמאפשר את מריחת הצללית זמן קצר אחר כךכשהצללית נמרחת מעליו היא "נצמדתאליוכמו "מגנט" ולא זזה מהמקום במשך כל היוםלא לחינם זכה המוצר החדשני הזה לשבחים רביםובעולם המייקאפ ארטיסטס הוא זכה לכינוי "המגנט לצללית" – the Eyeshadow Magnet."
גם הוא, כמו TFSI, מחזיק צלליות בצורה נהדרת. הן לא זזו לשום מקום עד שלא הורדתי אותן.
יתרון: גם הוא מחזיק את הצלליות בצורה נפלאה.
חסרון: כרגע לא מצאתי, אולי בעתיד יהיה כזה.
כמות: באריזת שפופרת (בגרסה החדשה) יש 14 מ"ל, באריזת הליפגלוס (הגרסה הקודמת) יש 9 מ"ל.
מחיר: בפרושופ: 133 ש"ח ל-14 מ"ל (אריזת טיובה), 106 ש"ח ל-9 מ"ל (אריזת ליפגלוס). 
בצ'יקה: פריימר + צללית אבן ב-189 ש"ח, כשאפשר לבחור בין פרימר באריזת טיובה או באריזת ליפגלוס.
בסטיילריבר: 105 ש"ח ל-9 מ"ל (אריזת ליפגלוס)

OFRA eye gel primer

מעבר לתחושה הסובייקטיבית שלי, בחרתי לבדוק את התפקוד שלהם אחד ביחס לשני באופן אובייקטיבי יחסית, כלומר באותו היום לשים פריימר אחד על עין אחת ופריימר שני על עין שניה ולראות מה קורה.
בבוקר: התמונה הזו צולמה ב-9 בבוקר, ממש לפני שיצאתי מהבית.

בערב: התמונה הזו צולמה ב-22:40 בערב.

למרבה הפלא, התפקוד של הפריימרים כעבור כמעט 14 שעות דומה מאוד, ואני אעז אפילו לומר שזהה. כשהסרתי את האיפור קרוב ל-1 בלילה (16 שעות עם האיפור), הצללית על העין עם ה-TFSI התחילה טיפטיפה להצטבר בקפל, אבל זה היה כמעט בלתי נראה. בסה"כ התפקוד של הפריימרים כמעט זהה, עם יתרון קל מאוד לטובת הפריימר של עפרה.

ניסיתן את אחד הפריימרים האלה? באיזה פריימר אתן משתמשות?

13 תגובות:

  1. אני מנחשת שהעפעפיים שלך לא שומניות? שלי שומניות- ומסתבר שבטירוף, כי אני שומעת כל הזמן על בנות שהצללית מחזיקה להן למעלה מעשר שעות עם טו פייסד, ושלי בשעה השמינית-תשיעית כבר ממש מראות סימני עייפות וקריסינג עם הפריימר הזה. אני מחכה שהפריימר של MUA יגיע, גם הוא קיבל שבחים ואני משתוקקת לגלות אם הוא יעשה את הבלתי יאמן וישפר את עמידות הצלליות עלי!
    חוצמזה- אהבתי את הפוסט- קצר וקולע :)

    השבמחק
    תשובות
    1. העפעפיים שלי שומניות בתקופות מסויימות ופחות שומניות בתקופות אחרות. כרגע הן במצב ניטראלי, במפתיע.
      אני אשמח לשמוע ביקורת על הפריימר של MUA. מקווה בשבילך שהוא יעשה את מה שהפריימרים האחרים לא עושים :)
      תודה :)

      מחק
  2. פריימרים מעולים בהחלט.
    אני חושבת שהכי דומה לעפרה זה ה- UDPP יותר מה- TFSI.
    אבל בכל מקרה מדובר על פריימרים שהם הכי בטופ.
    עפרה הוא הפייבוריט שלי ללא ספק.

    השבמחק
    תשובות
    1. לא ניסיתי את ה-UDPP, אז אני לא יכולה להשוות אותו במקרה הזה. מה שקצת מוזר לי אחרי שנה וטיפה עם ה-TFSI זה המרקם של הפריימר של עפרה. הרבה פחות נוזלי.
      מבחינת ביצועים לא שמתי לב להבדל משמעותי. ה-turn off היחיד מבחינתי ב-TFSI זו האריזה המתפוצצת, וזו הסיבה שחיפשתי להחליף אותו.

      מחק
  3. חברה המליצה על UPPD אז קניתי אותו וובשבילי זו הייתה תגלית המאה בעשור לתחום האיפור. עד עתה הצלליות נמרחו, מקוו בקפל העיין ונעלמו, כמעט ולא שינה מה האיכות שלהן, מאז השימוש בפריימר כמו שתיארת מבוקר עד ערב - איפור מתוקתק ומושלם. קראתי על ה"פגם" ב TFSI ולמרות שאהבתי את המותג על בסיס הסמקים המוצלחים שרניתי ממנו דיגלתי ישר אל "עופרה" כששקלתי לקנות ברשת שוב את UPPD אך קיבלתי את עופרה בגלוסיבוקס - שלי הדיע נראה מצויין ומתפקד לא פחות טוב מהאורבן.
    יש לו חיסרון קטנטנטן לעומת האחרים לדעתי האישית - העיצוב שלו מאוד פשוט

    השבמחק
    תשובות
    1. את UDPP לא ניסיתי, אבל אולי בעתיד. האמת שכשאמא שלי ואחותי היו בחו"ל ביקשתי שיביאו לי את UDPP בשפופרת, אבל הן לא מצאו. אולי בפעם הבאה :)
      העיצוב שלו פשוט, אבל לדעתי הוא גם יתרון. בעוד שבאריזות האחרות אין לי שום דרך לראות מה מצב הפריימר, פה אני יכולה לראות שהוא בדרך להיגמר ולהצטייד באחד חדש.

      מחק
  4. WOW מדהים! אין ספק שמדובר במוצרים מעולים!
    תודה על הסיקור

    השבמחק
  5. אני כרגע עם עפרה והוא מעולה

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכימה איתך שהוא מעולה :)

      מחק
  6. מבאס שה TFSI התפרק.. לי יש את ה UDPP בגרסת השפורפרת ואם את שואלת אותי יש סיכוי שעם עוד "הזנחה" הוא יגיע למצב הזה
    כי אני רואה איזשהו חלק שמרגיש לי שיש שם איזושהי הפרדות (והוא כולה נמצא אצלי בכוס כזו עם עוד כמה פריטים.. לא יוצא מהבית..)
    באמת תהיתי אם להזמין את הפריימר של עפרה אחרי שהוא יגמר (אם זה יקרה יום אחד..) בכלל התלבטתי בינו לבין ה TFSI ובין העפרה.
    אני חושבת שלשלושתם יש את אותו ה"שם".
    אני שומעת פה ושם על מישהי שממש מעדיפה אחד על פני השני ברמת הביצוע, אבל לא מפתיע אותי שלא היו ממש הבדלים בין שני המוצרים האלה אצלך.

    השבמחק
    תשובות
    1. האריזה של ה-UDPP יפה יותר משל שניהם :) אבל אם הוא יגמר לך אי פעם, אני ממליצה ללכת על הזול מבין הפריימרים, כי הם די עושים את אותו הדבר איך שזה נראה (בהנחה ש-Too Faced ישנו את האריזה, כי זה לא לעניין שהיא מתפוצצת).
      מבחינת הביצועים של הפריימר - איך שזה זה תלוי בשומניות על העפעפיים - שאצל רוב המשתמשות היא אולי קיימת אבל היא לא מאוד קיצונית.
      למרות שהפריימר של עפרה חזק, איכשהו הוא פחות נוח לי. אולי זה כי התרגלתי ל-TFSI, שהמרקם שלו הרבה יותר דליל וקל למריחה. לפי מה שדנרה כתבה פה בתגובות, דווקא ה-UDPP מזכיר את הפריימר של עפרה.
      וזה ממש מוזר שהאריזה מרגישה לך שהיא עומדת להיפרד. היא דווקא נראית איכותית...

      מחק
    2. הבוקר הסתכלתי עליה, יש כאילו חלק בצד שנראה לי קצת פגום.. אנסה לצלם את זה.. לא יוצא חומר או משהו, סתם נראה.. מוזר..
      אתמול יצא לי לקרוא גם את הסקירה של קורין על פריימרים. אני חושבת שהבא שלי יהיה העפרה.. למרות שיש לי יחסי שנאה-אהבה עם החברה הזו...

      מחק