יום שלישי, 2 באפריל 2013

דרמה בעיניים

איפור עיניים הוא החלק האהוב עליי בשגרת האיפור. אמנם הצלליות הן תמיד כיף גדול כי שם יש הכי הרבה מגוון, אבל המוצר שהכי חשוב לי באיפור וזה שנותן את הליטוש האחרון הוא המסקרה. מסקרה היא מוצר שלא משנה כמה יש לי (ולצערי כרגע יש לי משהו כמו 5 מסקרות שחורות פתוחות) אני תמיד אפזול לכיוון של המסקרות האחרות על המדף, שמא אולי אני אמצא את המסקרה המנצחת עבורי. בעבר מאוד אהבתי את ה-Hypnose Drama של לנקום. היא הייתה כל מה שחיפשתי במסקרה (אחרי זמן מה במגירה), מלבד המחיר - כ-180 ש"ח לפני הנחות. לא חשבתי שאמצא את מבוקשי בחברות אחרות, כי כמה שניסיתי, לא הצלחתי למצוא משהו מוצלח, והנה, בוקר בהיר אחד יצאתי מהבית בלי למרוח מסקרה. אדם נורמאלי היה מבליג על העניין, כי לא נורא. אני החלטתי שלאור העובדה שיש לי מעט זמן לעבור בקניון, אני גם אעשה זאת ואקנה "מסקרת תיק" (שבסוף מצאה את מקומה בשידת האיפור שלי). הקריטריון היה שונה לחלוטין - רציתי מסקרה שאני יודעת שנחשבת לא רעה ושלא תעלה הרבה. במקרה היה מבצע על המסקרות של מייבלין ובחרתי ב-Colossal, שבהחלט לא רעה. משם הדרך לרומן עם המסקרות של מייבלין הייתה קצרה, וכרגע יש לי 3 מסקרות שלהם פתוחות ואחת סגורה, והמסקרות הנפלאות של מייבלין הן אלה שעליהן אני אכתוב פה.

אז כאמור - 3 מסקרות של מייבלין ברשותי, וכל אחת נותנת דגש מעט אחר לעיניים, אבל שלושתן נפלאות.


נתחיל בהיכרות קטנה - זו העין שלי ללא איפור:

היומיומית - Colossal

האריזה הצהובה לא מסגירה את זה, וגם בשכבה אחת בחיים לא תנחשו שהמסקרה הזו מסוגלת לתת לריסים נפח מצד אחד, ומראה לא דרמטי מדי מצד שני, כלומר היא לא מאוד מאריכה את הריסים. אני לא אגיד שהיא נותנת את אפקט ה"וואו" שאני מקבלת עם היפנוז דרמה, אבל ללא ספק המסקרה הזו יודעת לספק את הסחורה, ובניגוד להרבה מסקרות, גם בשימוש הראשון היא נותנת מראה נפלא!
המסקרה הזו כ"כ מוצלחת שמייבלין תפסו טרמפ על השם שלה והוציאו גרסאות נוספות שלה כמו cat eyes ו-smoky eyes. את הראשונה מבין השתיים לא ניסיתי, אבל קראתי עליה והדעות היו פושרות. את smoky eyes יש לי סגורה, וכשאגבש עליה דעה אכתוב עליה.
הסרה: קלילה ומהירה
בשורה התחתונה: מצויינת ותיקנה שוב (ושוב :)).




הדרמטית למחצה - One by one

האמת? זו מסקרה שבהתחלה לא נפלתי ממנה ולקח לי זמן להבין שהיא לא רעה. כנראה שמברשת הסיליקון תרמה לזה. זו מסקרה שגם היא נותנת מראה דרמטי יום-יומי, אבל מפרידה כל ריס וריס. לא סתם קוראים לה one by one. הריסים יוצאים מופרדים בצורה מופלאה, עם מעט נפח, אבל גם כאן אין אפקט של אורך, ולכן היא יותר יומיומית מבחינתי. הריסים יוצאים מסודרים והמראה דרמטי למחצה. היא מעט פחות דרמטית מה-Colossal, אבל לא רעה ליום יום. אני לא יכולה לומר שזו המסקרה האהובה עליי שאני שולחת אליה את ידי בכל יום, אבל יש ימים שדווקא בא לי עליה :)
הסרה: בינונית.
בשורה התחתונה: לא רעה, אבל לא אקנה אותה שוב.



המלאכותית - The falsies

זו גולת הכותרת של הפוסט הזה. רציתן דרמה? קיבלתן אותה! כפי שכתבתי עליה בעבר, זו מסקרה שדי עומדת בציפיות ממנה. אני לא יכולה לומר שהיא נראית כמו ריסים מלאכותיים, אבל ללא ספק מהווה תחליף הולם להיפנוז דרמה, ובחצי מהמחיר. מדובר במסקרה שנותנת מעט עיגול (אני לא משתמשת במעגל ריסים), אורך (!) ונפח. אמנם על יתר המסקרות כתבתי שהן יומיומיות, אבל זה לא אומר שזו לא יומיומית. אני מאוד אוהבת ללכת איתה ביום-יום. החיסרון היחיד שמצאתי במסקרה הזו, בניגוד לקולוסאל, היה שבקיץ היא פשוט נוזלת ממני. לא בצורה דרסטית, ולא הרבה, אבל אף פעם לא נעים לגלות שיש לך כתם שחור בזווית העין. להשוואה - אמא שלי גם משתמשת במסקרה כזו, אבל אצלה היא לא זזה בין אם שיא החורף או שיא הקיץ, כך שזה עניין אינדיוידואלי. אני מודעת לעובדה שיש גרסה עמידה במים, אבל אני לא אוהבת מסקרות עמידות, מרגיש לי תמיד מזוכיסטי להסיר אותן.
הסרה: בינונית
שורה תחתונה: אקנה אותה שוב, אלא אם אמצא לה תחליף מוצלח יותר שלא נוזל.



במבט שני מקרוב, איכשהו ה-Colossal נראית לי המוצלחת מבין השלוש (והיא גם היחידה שאמרתי שאקנה שוב ללא תנאים). עם זאת, את ה-Falsies אני עדיין מאוד מחבבת והיא בהחלט נותנת מראה דרמטי, שלצערי לא עבר כראוי בתמונות.

עד כאן עם המסקרות.
אני אנצל את הרגע ואאחל פסח שמח לכל הקוראות :)

10 תגובות:

  1. מצחיק שיש לי המון מסקרות של מייבלין, אבל חוץ מהקולוסאל לא ניסיתי אף אחת מהמסקרות כאן. בסדרת הקולוסאל ניסיתי את כולן - גם הוותיקה, גם הסמוקי וגם הקאט אייז והאמת שאת כולן אהבתי וכל אחת נתנה לי אפקט שונה.
    את מסקרת הפאלסיס ניסיתי בגרסת הנוצות (הם והגרסאות השונות שלהם....) וגם אותה אהבתי. חוץ מהמסקרה המקורית שלהם (גרייט לאש באריזה ירוקה וורודה) שאותה אני ממש מתעבת, לא התאכזבתי אף פעם ממסקרות של מייבלין!

    השבמחק
    תשובות
    1. הם אוהבים לתפוס טרמפים על מוצרים מצליחים ולהוציא גרסה שונה (מה, לא נקנה? ;)).
      גרייט לאש היא לא מסקרה גרועה, פשוט היא לא עושה כלום. צובעת קצת את הריסים. האמת שכשאחותי הקטנה רצתה מסקרה שלא עושה הרבה, זה מה שקניתי לה והיא מאוד מרוצה (ומאז עוד הבאתי לה 2 אריזות גדולות של המסקרה מארה"ב, שטרם נפתחו).

      מחק
  2. ניסיתי את כולן חוץ ONE BY ONE , הפוליסיס בהחלט הייתה נותנת לי מראה ריסים מלאכותי , אבל בתנאי העמסתי די הרבה חומר.. פוסט נהדר :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה :)
      הפולסיס נותנת מראה ריסים מלאכותי אם מעמיסים, אבל בד"כ אין לי סבלנות להעמיס (זה גם לא כזה נחוץ ליום יום). One by One נחמדה. לדעתי עם הריסים שלך היא תיראה ממש טוב - אצלך הריסים ארוכים :)

      מחק
  3. את הקולוסאל הצהובה ניסיתי מזמן מזמן והיא הייתה אצלי די הרבה זמן, אבל זה היה בתקופה "החשוכה" שבה הייתה לי רק מסקרה אחת וכל האיפור שלי נכנס בתיק איפור. אחד. קטנטן...
    לאחרונה אני משתמשת ב-The Rocket של מייבלין והיא ממש סבבה, רק שנדמה לי שהיא מתייבשת יחסית מהר, כי עברו כחודשיים וחצי מאז שהתחלתי להשתמש בה ונראה לי שהיא כבר מתחילה להיגמר!

    השבמחק
    תשובות
    1. התקופה ה"חשוכה" הזו מועילה מבחינת יעילות השימוש במסקרה ;)
      סוקרנתי לגבי The Rocket. תיבדק ברגע שכל המסקרות יתייבשו/ימותו לי.

      מחק
  4. אני חושבת שמייבלין מצליחים לייצר מגוון גדול של מסקרות דיי טובות במחירים עממיים. ניסיתי כמה מסקרות שלהן, הן לא בדיוק מה שחיפשתי אבל למישהי עם ריסים פחות בעייתיים משלי הן יכולות להיות אחלה.
    וגם אני תמיד אפזול לכיוון של מסקרות אחרות

    השבמחק
    תשובות
    1. הם בהחלט מאפשרים כמעט לכל אחת למצוא את מה שהיא אוהבת.
      דווקא הריסים שלך לא נראים לי בעייתיים, אבל אני אומרת את זה בתור אחת שרואה את התוצר הסופי ולא זו שמבצעת את התהליך :)

      מחק
  5. כמו כל מוצר איפור, כל אחת מתחברת למשהו אחר. אישית לא התחברתי עד כה למסקרות של מיביליין, אבל עלייך הן עובדות מעולה!
    סה"כ בתמורה למחירן הן משלימות את מראה האיפור עלייך בצורה טובה:)

    השבמחק
    תשובות
    1. אולי עוד לא מצאת את "האחת" של מייבלין ;)
      אני עקרונית מסתדרת עם רוב המסקרות, ואפילו מחבבת את רובן, אבל מעטות גורמות לי לומר "וואו!".

      מחק